Červen 2008

Yuna

30. června 2008 v 18:00 | Schenzai
Yuna.jpg Yuna image by Arisan14
Yuna-1-1.jpg Yuna 4 image by FF___Yuna___FF
DSC00135.jpg Yuna pose image by THT1979-YunaFFX
ffx-2-245.jpg yuna image by bwetli
15-RitodelTrapasso_0001.jpg Yuna image by Ur_username_sucks
06-LinvocatriceYuna_0001.jpg Yuna image by Ur_username_sucks

Vincent

30. června 2008 v 17:49 | Schenzai

Rufus

30. června 2008 v 17:46 | Schenzai

FF - geostigma and 3 bratři (and Cloud)

30. června 2008 v 17:41 | Schenzai

Sephiroth

30. června 2008 v 17:19 | Schenzai
Sexi XD
)

galerie gothic and dark

30. června 2008 v 17:08 | Schenzai

galerie magic

30. června 2008 v 16:56 | Schenzai

sem v blogindex :-)

30. června 2008 v 16:45 | Schenzai
BLOGlist
blogidex je stránka na které propagujete svuj blog A ZAROVEŇ SOUTĚŽÍTE O BLOG MĚSÍCE :)

pictures make up :-)

29. června 2008 v 23:37 | Schenzai

undead

29. června 2008 v 23:29 | Schenzai

galerie 2

29. června 2008 v 23:19 | Schenzai

elfové

29. června 2008 v 21:29 | Schenzai

boy

29. června 2008 v 21:21 | Schenzai
aby16.jpg Anime Boy image by PheromoneFatality
Anime_boy-2.jpg cute boy image by breeze_070_bucket
boy1.jpg Anime prince image by Shinea-Yuki
AnimeDemon.jpg Anime elve image by Shinea-Yuki)
018.jpg Anime warrior image by Shinea-Yuki
4aa0bc64c97ff0_large.jpg Anime boy image by Shinea-Yuki
anime19.jpg Goth Anime Boy image by PheromoneFatality
Envoy_in_the_forest__by_heise.jpg Anime boy green image by Shinea-Yuki
vampire-2.jpg Vampire image by Shinea-Yuki
04f9a2421.jpg Anime dark elve image by Shinea-Yuki
A.jpg Anime Boy - Silver Rain image by PheromoneFatality
439893t5vgqsu893.jpg image by neopetsgal09
l_9474db360832b860d96970e589bda5a3.jpg Mello - Death Note image by PheromoneFatality
anime_kid.jpg surender image by flyingkage

Angel

29. června 2008 v 21:09 | Schenzai
)

AD - info

28. června 2008 v 17:50 | Schenzai
Když se řekne herní legenda, několik lidí si vybaví hororovou sérii Alone in the Dark. Jak dopadlo v hodnocení nejnovější pokračování, se dozvíte v recenzi české verze, doplněné videorecenzí s ukázkami českého dabingu.
V době, kdy se na monitorech poprvé objevila postava Edwarda Carnbyho, byli mnozí z vás teprve nesmělým plánem dvou mladých lidí, kteří si řekli své ano a rozhodli se založit rodinu. Šestnáct let je dlouhá doba. Série Alone in the Dark dala vzniknout žánru survival hororů. Co by to ale bylo za legendu, kdyby se nepokusila ještě jednou srovnat krok s aktuální konkurencí a předvést, kdo že je tu právoplatný duchovní otec. Alone in the Dark se tedy vrací po nepříliš úspěšném čtvrtém dílu s chutí zaujmout i nové hráče. Pokud vnímáte novinky z herní scény, museli jste zaznamenat kauzu, která se roztočila kolem negativních hodnocení v prvních recenzích. Zkuste ale v tuto chvíli odhodit předpojatost a pusťte se do toho spolu s námi pěkně po pořádku, česká verze pátého dílu AitD má co nabídnout.

Originální prvky, kam se podíváš

Z důvodu snahy zaujmout i hráče neznalé předchozích dílů, rozhodli se vývojáři postihnout hlavního hrdinu Eda pořádnou amnézií. Jako silně dezorientovaný se tedy probudíte v nevelké místnosti, kde jsou spolu s vámi ještě další osoby (jak později poznáte, nepatří zrovna k těm vlídným). Jen tlumeně k vám doléhá nesrozumitelný dialog a stěží stačíte vnímat, co se kolem vás děje. Nejde sice o nikterak originální scénu, za kterou bychom museli vývojáře z Eden Studios plácat po zádech, něco nového a neotřelého se tu ale přeci jen najde. Ikonkou na obrazovce jste vyzvání, abyste stiskem analogové páčky zamrkali, čímž se vám obraz, stejně jako ve skutečnosti, na pár chvil zaostří. Ač se to nemusí zdát, tahle naprosto přirozená činnost odstartuje celou plejádu dalších zajímavých ovladatelných prvků, které dávají pocit přirozené autentičnosti. Po chvíli jste jedním chlapíkem vláčeni na střechu, abyste se mohli naposled pomodlit a rozloučit se s životem. Osud vám ale zahraje do karet, vašeho strážce něco rozmázne po zdech a osvobozen, nicméně stále dosti mimo, se můžete pustit do hry.

Špatné ovládání, zkuste si sami

Velice rychle přijdete na to, že ovládat AitD klávesnicí a myší není tou nejšťastnější volbou. S X360 ovladačem to už jde o poznání lépe, i tak ale budou mít všichni zarputilí PC hráči ze začátku problém. Přitom základní myšlenka, a sice oddělit od sebe pohyb nohou a pohyb rukou, vypadá velice slibně. Dovoluje vám přirozeně a plynule máchat předměty a provádět tak mnohdy i složitou manipulaci. V boji podobně provádíte trojici hlavních výpadů (zleva, zprava, přes hlavu), problém je ale v tom, že zvládnout tuhle taškařici ve větším hloučku nepřátel je spolu s haprujícím výkonem in-game kamery takřka nadlidský úkol a celkově to jen zbytečně sráží zážitek ze hry. Pranic tomu nepomáhá ani možnost přepínat kameru z 3rd person do 1st person zobrazení, i když to některé předměty, jako například hasicí přístroj, přímo vyžadují.

OHEEEŇ

Hasičák jsme zmínili především proto, že se s elementem ohně budete setkávat na každém kroku. Na jeho zpracování se kladl zvláštní důraz. Výsledkem je realistický model postupu plamenů, které pohlcují všechno, co může alespoň trochu hořet. Právě z tohoto důvodu se budete muset čas od času chopit zmiňovaného přístroje a zahrát si na strejdu hasiče. Oheň vám ale nebude celou dobu jen překážet - jde o jediný definitivní prostředek, jak se zbavit většiny nepřátel ve hře. Není tedy problém sebrat ze země baseballovou pálku, strčit ji do plamene a jako anděl pomsty nakráčet mezi krvelačné zrůdy. Bohužel, musíte tak činit hodně často a fakt, že jinak se potvor nezbavíte, je místy frustrující.
V boji sáhnete i ke konvenčnějším typům zbraní, jako je například pistole, sekáček na maso, nebo štíhlá katana. Zvláštní skupinu tvoří vámi vyrobené zbraně, které připravujete ve speciálně navrženém inventáři. Místo proklikávání se nevzhlednými tabulkami jen po stisku příslušného tlačítka otevřete Edovu koženou bundu a můžete tvořit. Vezmete skleněnou lahev, naplníte ji alkoholem, hrdlo ucpete kusem hadru a hurá, je tu Molotov! Ještě efektivněji můžete na nepřítele zapůsobit, když vezmete do ruky již zapálený koktejl, hodíte ho a v letu do něj střelíte pistolí. Kromě výbušných lahví si ale můžete vyrobit i plamenomet, a to z uzdravovacího spreje a zapalovače, který připevníte lepicí páskou. Zmíněný sprej je ale přeci jen lepší využít na ošetřování ran, jež probíhá stejně interaktivně jako prohrabování se inventářem. Pomocí analogu se jen přesunujete od rány k ráně a dávkujete léčivý aerosol. V případě těžkých zranění je ale nutné sáhnout po obvazu, abyste zastavili krvácení. Pokud obvaz nemáte, hra vám v HUDu zobrazí zbývající stav do vykrvácení a hon za bandáží začíná.

Design úrovní se skriptem těžkého kalibru

I přes to, že se hra z větší části odehrává v newyorském Central Parku, zakusíte díky všudypřítomným otřesům a propadům země různorodá prostředí, v nichž budete řešit nejednu logicko-fyzikální hádanku. Všechny do jedné jsou zcela jistě efektní na pohled, plnit je ale musíte výlučně tak, jak si přáli vývojáři. Přísným skriptem hra připomíná adventuru, která jenom čeká, až provedete patřičný úkon, aby mohla spustit další mechanismus. Kvůli tomu je i do značné míry omezen váš postup a i když k cíli většinou vedou dvě cesty, jsou opravdu jen dvě - a vývojáři s nimi počítali. Prostor pro vlastní myšlení tak v novém Alone in the Dark nenajdete. Do čeho vás na několika místech přímo nutí, je i používání vozidla. Začátek procesu je ještě zábavný, když v zapalování chybí klíč, zkrátka vytrhnete dráty a zkoušíte, kterou barvu spojit, aby vozidlo nastartovalo. Horší je to ale už se samotným řízením a fyzikálním modelem. Ve spojitosti se zmiňovaným skriptem, kdy musíte řídit auto po předem určené trase s nemožností vzít to jinudy, budete mnohdy opakovat jednu přihlouplou jízdní sekvenci stále dokola.

Pokračování příště…

Naštěstí se ale dá k automaticky ukládaným pozicím snadno vracet, a to prostřednictvím jakéhosi přehrávače. Hra je totiž epizodicky rozdělena a skutečně působí jako seriál. Po dohrání každého dílu se nejprve spustí střihově velmi povedená animace "V minulých dílech jste viděli," až pak se spustí děj. Pokud tedy nebudete hrát v jednom kuse, dostanete vždy sesumarizovaný přehled, co jste sehráli minule a kam se příběh posunul.

Zachraň roztlesk.. ee, raději jen ten svět

Co nebudeme nadále zatajovat je povedené grafické zpracování, které čerpá všechny možnosti současných technologií, i když na několika místech potkáte nevzhledné kusy šutrů s rozmazanými texturami, u kterých vývojáři doufali, že se utopí ve tmě - někdy se to ale úplně nepovede. Naproti tomu je perfektní hra světla a stínu, navozující tu správnou hororovou atmosféru, neméně dobře na tom jsou i modely postav a velice plynulé animace, jako například u oblíbeného šplhání po laně. O pár procent hůře je na tom synchronizace úst se zvukem, přičítáme to ale roubování českého dabingu na ten anglický. K počeštění hry můžeme říct jen to, že se vcelku povedlo a lze srovnávat například s tím v Zaklínači. Tedy, standard, který jistě potěší neangličtináře, ale možná potahá za uši ty, kteří již hráli anglickou verzi a k české se dostali náhodou. Zvuk ale není jen mluvené slovo, nýbrž i doprovodná muzika, jež na nás působila opravdu monstrózním dojmem. Převážně pak u ústředního epochálního motivu vám bude mrazit po celém těle a srdce se pod přílivem úderných tónů razantně rozbuší.
K Alone in the Dark je nutné přistupovat bez přehnaných nároků, i když hra během vývoje naznačovala opak. Nebudeme vám namlouvat, že ovládání je bezproblémové, ale pokud budete alespoň trochu tolerantní, ve snaze zakusit originální puzzly a herní postupy se přes zdánlivé problémy přeneste vcelku rychle. Během hraní narazíte na několik problémů, které mají za následek nižší hodnocení, i tak by ale neměli fanoušci tenhle kousek minout. Pro skvělý příběh, atmosféru a všeobjímající originalitu.

psi a pejsci

27. června 2008 v 18:10 | Schenzai

různý anime

27. června 2008 v 17:58 | Schenzai

obrázky vlasů (účesy)

27. června 2008 v 17:48 | Schenzai

barvičky

27. června 2008 v 17:39 | Schenzai

krajina

27. června 2008 v 17:31 | Schenzai